• Přeskoč na obsah
  • Přeskoč na levé menu
  • Přeskoč na horní menu
  • košík0 Kč
    vytvořit objednávkuvysypat košík
    Akční nabídka

    Dopravné a balné 129 Kč

    Zboží do 50 kg váhy a v jednom balíčku odesíláme za poštovné 129 Kč včetně DPH! Neplatí na    velkoobjemové zásilky jako jsou skleněné dveře a palubky.



    Obchodní podmínky

    Přeprava zboží


    K přepravě zboží využíváme firem DPD a Toptrans.

    Zboží do 50 kg s výjimkou nadrozměrného zboží - poštovné a balné 139 Kč/balík. V případě objednávky kamen s kameny (celková váha do 50 kg) se zasílá více balíků.

    Příklad: Kamna vega + kameny = 31kg. Přeprvané DPD 2 balíky = 2 x 139 Kč = 278 Kč.


    Zboží nad 50 kg a nadrozměrné zboží (dveře, palubky, ochlazovací kádě, velká saunová kamna s více jak 20 kg kamenů atd.) - cena se odvíjí od celkové hmotnosti zboží a vzdálenosti přepravy. Z tohoto důvodu bohužel nejsme schopni uvádět cenu přepravy u jednotlivých produktů ani u objednávky v nákupním košíku. Cenu počítáme dle ceníku Toptrans - kalkulátor ceny dostupný na stránkách www.toptrans.cz

    Pro nacenění přepravy ještě před objednávkou nás prosím kontaktujte (viz kontakty), rádi Vám cenu přepravy spočítáme.

     

     

    Záruka kvalitních a rychlých služeb

     

    Při nákupu u nás výrazně ušetříte. Jsme tu pro Vás a jsme připraveni splnit jakékoliv Vaše přání, a to co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti.

    Rychlá expedice a doručení - pokud máme zboží skladem, expedujeme ve většině případů do 24 hodin.




     

     

    Reklamační řád

     

    Kupující je povinen dodané zboží po převzetí zkontrolovat a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 48 hodin) informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Zjevné poškození zboží či obalu způsobené při přepravě je třeba nahlásit řidiči a zapsat do přepravního listu.

    Záruka na zboží je poskytována dle podmínek obchodního zákoníku.


    Postup reklamace:

    1. Nahlášení závady zboží - elektronicky na e-mailu info@saunova-kamna.cz nebo telefonicky na
    tel. čísle +420 606 646 269

    2. Zaslání vadného zboží na adresu

    Saunova-kamna.cz - Horavia s.r.o.
    Hněvkovského 30/65
    Brno 617 00
    Přepravu reklamovaného zboží platí reklamující.

    3. Spolu se zbožím přiložte reklamační protokol (stáhnete zde), nebo ho osobně vyplňte na prodejně v Brně či v Praze. Spolu s protokolem uveďte adresu pro zaslání opraveného (nového) zboží.


    Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží prodávajícímu. Náklady na zaslání reklamovaného zboží nese zákazník.

    Prodávající předá reklamaci k posouzení dodavateli zboží, který rozhodne o její oprávněnosti. Jako oprávněnou nelze uznat reklamaci zboží, jehož vady vznikly neodborným použitím, běžným užíváním, mechanickým poškozením nebo živelnou pohromou či jinými vnějšími vlivy. O rozhodnutí o oprávněnosti reklamace bude zákazník vyrozuměn e-mailem.

    Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zajistí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace výměnu zboží, případně vrácení peněz.

    Tipy ohledně funkčnosti kamen.


    Kamna určená pro rodinné sauny s regulací na plášti mají pod plechem, kde jsou ovládací prvky, tlačítko resetu ochrany proti přehřátí. Pokud kamna náhle přestanou hřát a nevyhazují pojistky, je možné, že kamna netopí pouze z důvodu sepnutí ochrany proti přehřátí. Ochranu restartujete zmáčknutím tlačítka. Po restartování a opětovném zapnutí kamen by měly maximálně po 20 vteřinách kamna začít topit. Pokud kamna nezačnou topit, je s největší pravděpodobností porouchán termostat, časovač nebo spirály.
    Pokud chcete ušetřit za poštovné a máte někoho kdo rozumí elektrice, můžete si sami prověřit, který díl je vadný a zaslat nám pouze vadný díl místo celých kamen. Toto řešení je možné pouze po předchozím chválení s prodejcem.

     


     

    Odstoupení od smlouvy

     

    1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování v původním obalu a s fakturou poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Poštovné hradí kupující. Po obdržení vráceného zboží a uznání odstoupení od smlouvy bude zákazníkovi vrácena zpět částka zaplacená za zboží na jeho účet, na vrácení poštovného není nárok

     

    2. Prodávající může zrušit objednávku či její část, pokud nemá zboží nebo jeho část na skladě. O této skutečnosti bude zákazník bez odkladu informován na jeho e-mailovou adresu nebo telefonem za účelem dohodnutí dalšího postupu.

     


     

    Ochrana osobních údajů

     

    Podáním objednávky kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech. Prodávající se zavazuje tyto informace neposkytovat dále. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.